28.4.2013

Justin Bieber - Believe tour 26.4.2013!♥

Oon maailman onnellisin ja surullisin samaan aikaan! Oon niin onnellinen et näin Justin Drew Bieberin mun omin silmin! ja keikka oli ihan mahtava!!!♥ mut samal niin surullinen ku se loppu jo :( Tätä oli ootettu niin kauan ja just mun yks unelmista toteutu! mut niin masentava fiilis samalla et tää meni näin nopeesti ohi yhyy :(

Lähdettiin kaverin kanssa jo torstaina bussilla hesaan ja oltiin meijjän mummolla yötä. Sitten perjantai aamupäivällä oltiin kaisaniemenpuistossa wtfjb (welcome to finland Justin Bieber) tapahtumassa. Jossa oli esiintymässä paljon kotimaisia artisteja mm. robin, mikael gabriel, diandra, cheek ym. Siel kuvattiin siis lähetystä joka tuli sitten suorana myös tv:stä. Kun oltiin lähössä pois sieltä niin yhtäkkiä bongasin Soikun sieltä ja menin juttelemaan! :D Soikku jopa tunnisti mut ja kysyi "ooksä se tyttö jonka blogin laitoin siihen mun postaukseen? :D" ja juu kyllähän se minä olin :) Sitten sain halin Soikulta ja otettiin viel yhteiskuva :)


Lähdettiin sitten Pasilaan ratikalla ja mentiin jonottamaan Harwall-areenalle parituntia aikasemmin ennen kun ovet aukesi. Tutustuin siellä muutamiin uusiin mukaviin beliebereihin :) Näin muuten Tuuli laulajankin jonottamassa siellä, se jonotti ihan mun vieressä, eli sekin oli siis menossa kuuntelemaan Justinia. Sit näin myös sen salkkareitten Sergein ja menin juttelemaan sillekki xD Kaveri sano mua "julkkisbongariks" :D

Mutta ovet avautu vihdoin 18.00 ja sisäänpäästyämme hain ekana sen mun fanipaketin joka sisälty mun lippuun ja siinä tuli paljon kaikkea fanikamaa! :) Keikkaa lämppäsi taas Robin ja sitten odoteltiin pitkään kunnes keikka alko 9.00 ja voi sitä jännityksen määrää kun isot numerot screenillä alkoi pienetyä "10...9...8..." ja kokoajan ajatuksena oli "ihan kohta näen Justin Drew Bieberin mun omin silmin omg!" henkinen kuolema. :D Justin oli ihan huippu! Aivan yhtä ihana kuin aina ruudun takaakin ihasteltuna :3♥ Keikka kesti pari tuntia. Mul on ääni edelleen ihan menny ja kurkku kipee ku kiljuin koko keikan ajan siel :D Etenkin sillon kiljunta oli ihan mieletön kun Justin kysyi "who wants to be my baby?" ja sit ku se riisu paidan :D ääääää♥ Tehtiin muuten suomen keikkojen historian kiljumisennätys! Lehdessäki luki siitä :D Ihan mahtavaa oli! Keikan jälkeen oli ihan huikeet fiilikset, mutta samalla niin haikeet, en vaan ois halunnu että se ois loppunu vielä... Keikan jälkeen oli hirvee tungos kun 12 000 teini-ikäistä tyttöä lähti kohti helsingin keskustaa :D.. Jäätiin taas kaverin kanssa meijjän mummolle yötä.

Mun paikka oli oikeesti hyvä ja olin siin Emerald Vippien lohkossa lähellä lavaa, mut kameras näyttää et oisin kaukana :O Toi kuva havainnollistaa, eli olin tos "107" lohkossa. Ja laitoin pisteen tohon mis mun paikka oli ja meitä oli siellä tosiaan 12 000 :)


Lehdessä luki näin "Justin ja hänen ryhmänsä rakastuivat Suomeen, ja ovat todennäköisesti palaamassa Suomeen vuonna 2014" Sitä siis odotellessa ;)



Videolla Laatu on huonoa koska sinnehän ei järkkäreitä saanu ottaa mukaan :( Ja sit kamera heiluu aika paljo koska sekoon joissain kohis ihan täysii : D Jouduin leikkaamaan noita pätkii tosi paljon ettei tulis liian pitkää. Kiva ku en saanu kuvattua sitä alotusta (missä Justin laskeutu katosta siivillä) kun kamera jotenki sekos et siin ei kuulunu äänet :( mut kyllä se kamera sit alko toimimaan pian sen jälkeen onneks! 

Loppuun vielä kuva siitä fanituote kassista! :)

29 kommenttia:

  1. Kiva postaus, vaikken itse bieberistä niin kovasti välitäkkään! :) Ja tunnistin sut heti tosta kuvasta kun Soikku ol laittanut sen facebook-sivuilleen :D Oot selvästi tuttu kasvo ::DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh :D kiva kommentti kiitos :)

      Poista
  2. veikken justin bieber fani olekkaan, ois ollu niin siistiä olla siellä keikalla! :o

    VastaaPoista
  3. Harmi en ite päässy sinne, mutta ens kerralla sitten :).
    Ja tee ihmeessä videolla se fanipaketin esittely.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä :) ja juu harkitsen :)

      Poista
  4. Vähän kiva toi video! Mitä toi emerald vippi tarkottaa? Ite oisin halunnu tonne keikalle mut en sit saanu lippuu ja tyhmänä en lähteny kaverin mukaan ku sillä oli yks lippu myynnis.. :D Mut hyvä et pidit hauskaa! :D

    jenni-whoownsmyheart.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) ja emerald-vip lipulla saa sellasen fanipaketin ja hyvän paikan :)

      Poista
  5. Minäki tunnistin sut heti Soikun kuvasta :)! Ois niin kelvannu olla tuolla, mutta jospa repis rahat jotenki ens vuotta varten....:D Nyt täyty vaan tyytyä kuunteleen kavereiden stooreja ja katteleen niiden kuvia ja videoita. Tee ihmeessä videolla esittely fanipaketista!

    VastaaPoista
  6. Mä olin kans justinin keikalla ja istuin tuolla 119 katsomossa, eli melkein sua vastapäätä :P Oli kyllä niin superkeikka!! Mulla on vähän samanlainen tunne, onnellinen mutta surullinen samaan aikaan :D

    VastaaPoista
  7. Mä olin kans Kaisaniemessä, harmi ku en nähny sua, keikallekkaa en päässy koska ei ollu lippuja :(

    VastaaPoista
  8. Tiedätkö muuten, että missä kaikissa katsomoissa oli noita ns. vip paikkoja? :)
    Itsekin olin siellä keikalla, vaikken fani olekkaan, enkä alunperin olisi halunnut sinne lähteä :D Mutta oli siellä ihan kivaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en tiedä oikeestaan :D ja aijjaa :)

      Poista
  9. Toi keikka oli kyllä maailman paras!♥ Mä en oo nyt pystynyt tekeen muuta kun ikävöimään Bieberiä :( Sulla on kiva blogi, oon vasta tässä lähiaikoina liittynyt lukijaksi! :)

    VastaaPoista
  10. Aloin melkein itkee ku katoin ton videon :( Toivottavastasti se tulee joskus toisten Suomeen, ku viime keikalle en päässy ::(

    VastaaPoista
  11. Oks sulla Robinista mitään kuvii/videoi? ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on :D mutta en laittanu niit tohon videokoosteeseen

      Poista
  12. Näin sut siellä Justin welcome to Finland taahtumassa, ja oltais haluttu kaverin kaa tulla juttelee mut ei uskallettu :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaa kiva! :D olisitte tullu vaan :)

      Poista
  13. Liityin lukijaksi ! Blogisi vaikuttaa todella mukavalta, paljon hyvälaatuisia ja raikkaita kuvia, sekä mielenkiintoista tekstiä! :)

    Halutessasi voit käydä tsekkaa elvis-tolleri.blogspot.fi

    VastaaPoista
  14. oliko kivaa olla justinin keikalla? Harmi mie en päässy :(

    VastaaPoista
  15. Oli varmaa tosi kivaa ! Ite en päässy, mut aijon todellaki mennä jos se tulee suomeen 2014 ! c: Paljonkos maksoit lipuista, ja tiiäkkö yhtää paljo noi muut makso & mitä niihi muihin sisälty ? ouo

    VastaaPoista